När upphör ett flyglojalitetsprogram vara just ett flyglojalitetsprogram?
Sett i ett retroaktiv kanske vi har nått och passerat den punkten.....
När upphör ett flyglojalitetsprogram vara just ett flyglojalitetsprogram?
... i betydelsen att alla burn-partners som läggs till kanske inte är riktade mot just långtida diamonds.Sedan var han krass på att "om vi lyckas tömma systemet på poäng på annat än flyg är det också bra för en långtida diamond-medlem som bara vill boka longhaul business"
Instämmer. Men kanske rimligt att tona ner det på ett Diamond-event?... i betydelsen att alla burn-partners som läggs till kanske inte är riktade mot just långtida diamonds.
Man får ju tänka på att av de 8 miljoner medlemmarna så är det ändå inte majoriteten som sitter med en 500k + poäng och väntar på släpp av platser. Vi blir ju lätt insnöade på det, men det är faktiskt en bra sak för alla om folk kan ta ut poäng på skor, hyrbilar och rått-bollar.
Bra poäng, det var inte en "allmän marknadsdag" där alla nya partners och utvecklingar är av lika intresse.Instämmer. Men kanske rimligt att tona ner det på ett Diamond-event?
Jag är tydligen extremt inkompetent ..
. Du får gärna hinta hir du hittar alla dessa biljetter till BKK.
När det gäller prioriteringarna känner jag att det är rätt talande när SAS jobbar under helgen och implementerar en "teknisk approach" som återställer skrap-tillgången omedelbart, samtidigt som sas.se har problem med inloggningen för vanliga kunder och låser kunder ute medan det körs en Friends-and-family-kampanj och en 25%-kampanj på bonusresor i Norden.Det är korrekt.
Vi har landat en överenskommelse under helgen och har en plan framåt för dem och framtida andra intressanta 3:e part lösningar.
För att inte tappa tid medan den nya lösningen tar form har vi enats om en temporär teknisk approach för awardfares som fungerar här och nu.
...
Vart ska du?Åker till SFO över helgen för en pizza
Flappy’s i Sonora. Bästa pizzan väster om Sierra Nevada.Vart ska du?