Smart drag av SAS att lära guldkorts folket den hårda vägen.Det har blivit luftigare på nedervåningen eftersom "alla" går till övervåningen i tron att det är bättre utbud där (vilket det inte är).
Smart drag av SAS att lära guldkorts folket den hårda vägen.Det har blivit luftigare på nedervåningen eftersom "alla" går till övervåningen i tron att det är bättre utbud där (vilket det inte är).
Man hade ju hoppats att det var så, men när jag var där förra veckan så räknade jag med att det vara samma matutbud uppe som nere, döm av min förvåning när jag hämtade kaffe av baristan att de serverades pannkakor där uppe, på gammalt "guldvis" men inte där nere. Så familjen fick "flytta upp" eftersom barnen ville ha pannkakor.Det har blivit luftigare på nedervåningen eftersom "alla" går till övervåningen i tron att det är bättre utbud där (vilket det inte är).
Köpenhamn Ja. Stockholm med SAS nya ägare och Köpenhamnsfokus kan ni glömma. På Göteborg är vi glada om vi ens ser ett SAS plan /dag.Tja, på minst 2st SAS event i höstas så nämnde de en separat del för EBD+ i nya CPH loungen (öppning 2027).
Jag har samma känsla när det gäller ARN, folk tror det är bättre i fd. guld lounge.Det har blivit luftigare på nedervåningen eftersom "alla" går till övervåningen i tron att det är bättre utbud där (vilket det inte är).
Konstigt.........Jag har samma känsla när det gäller ARN, folk tror det är bättre i fd. guld lounge.
Mycket folk uppe. Samma utbud, förutom att starkfikat är nere och så klart kaffebaren uppe.Vad tycker folk är den största skillnaden på CPH efter ihopslagningen?
Exakt så som personalen förklarade det för mig. Enda skillnaden skulle vara spriten där nere och kaffet där uppe.Mycket folk uppe. Samma utbud, förutom att starkfikat är nere och så klart kaffebaren uppe.
Tur att dom flyttat ner spriten, kan vara vanskligt att gå ner för den trappan efter man dragit i sig en hel flaska Gammeldansk klockan 7 på morgonen.Enda skillnaden skulle vara spriten där nere och kaffet där uppe.
Ja buffén där uppe har fått det tufft. Och kan får inte en baristakaffe utan att 5 pers framför i kön. Tycker däremot vardagsrummet där nere är fortsatt luftigt, konstigt nog.