Senaste nytt

Dagens bild

Ingen Pontus, ingen Michelin restaurang, ingen middag i FCT, men avnjöts utanför Nyköping och så väldigt gott det var I all sin enkelhet!

IMG_2604.jpeg

Som SAS guld kan jag äntligen gå in på North Sea Lounge på Sola Stavanger Airport även om det inte finns skylt , efter ha väntat på receptionist (som det står på skylt) när hon dök upp frågade hon om fysiskt SAS kort men när jag sa skickar de ens ut de längre ? gick det bra med appen , lunch Thaisoppa , köttbullar med pasta och bröd , fanns billigt vit och rött vin , öl från skummande kran , inga riktiga ölglas , bara väldigt små glas , ingen starksprit, hade hoppats på någon av alla kända Norska akvavit men...

Attachments

• Screenshot_20251017_172009_Gallery.jpg
    Screenshot_20251017_172009_Gallery.jpg
    {memory} MB · Visningar: 61
Som SAS guld kan jag äntligen gå in på North Sea Lounge på Sola Stavanger Airport även om det inte finns skylt , efter ha väntat på receptionist (som det står på skylt) när hon dök upp frågade hon om fysiskt SAS kort men när jag sa skickar de ens ut de längre ? gick det bra med appen , lunch Thaisoppa , köttbullar med pasta och bröd , fanns billigt vit och rött vin , öl från skummande kran , inga riktiga ölglas , bara väldigt små glas , ingen starksprit, hade hoppats på någon av alla kända Norska akvavit men...
Vad fanns det inte skylt på?

Men trevligt att man äntligen kommer in där numera!

Ah såg det nu ;-) Tidigare

Ah såg det inte ;-) , för något år sedan när jag var där frågade jag om det saknades något för var tom plats på tavlan , är fortfarande tom plats på tavlan ;-)

Toppen