Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

The Lounge Landvetter på väg till Budapest.
Lång kö till loungen nu och inga lediga sittplatser.
Idag öppnade nygamla Fasttrack igen, jag föredrog den senaste.

Attachments

• 20251002_132143.jpg
    20251002_132143.jpg
    974,5 KB · Visningar: 54
AMS KLM Loungen väntar på KL2003 till CDG
Jag undrar om denna lounge är en av Europas mest kaotiska lounge, underdimensionerad med tanke på mycket gäster det är, det som skall förtäras är ofta slut, helheten känns stressad.

Den har ganska bra konkurrens av KLM non-schengen på samma flygplats :) (om man inte vill sitta där uppe och betala för saker)

Den har ganska bra konkurrens av KLM non-schengen på samma flygplats :) (om man inte vill sitta där uppe och betala för saker)
Är det lika stökigt i 52an som 25an på likvärdiga tider?

Har bara testat 52an en lördag eftermiddag när det va lugnt och skönt och en 25an en torsdagkväll där det inte fanns en endaste sittplats att hitta samtidigt som man tog in betalande gäster vilket är rätt oförskämt både mot dom som betalar och dom redan befintliga gäster som är där.

Är det lika stökigt i 52an som 25an på likvärdiga tider?

Har bara testat 52an en lördag eftermiddag när det va lugnt och skönt och en 25an en torsdagkväll där det inte fanns en endaste sittplats att hitta samtidigt som man tog in betalande gäster vilket är rätt oförskämt både mot dom som betalar och dom redan befintliga gäster som är där.

Har lite mindre erfarenhet av 52an jämfört med 25an men har varit mer eller mindre likvärdig katastrof i båda för mig. Kanske går lite mer i vågor i 52an då jämfört med 25an.

Har lite mindre erfarenhet av 52an jämfört med 25an men har varit mer eller mindre likvärdig katastrof i båda för mig. Kanske går lite mer i vågor i 52an då jämfört med 25an.
Kan tänka mig att i mitt fall skiljde det nog mycket pga dagarna då lördagar generellt är väl rätt låg resdag och inte bara i Sverige.

Men tyckte allting kändes så trångt i 25an, medans 52an nog känns luftigare med tanke på att det är högre i tak och längre mellan bordar och stolar även fast det är fullsatt.
Men då är frågan om det är möjligt att smita förbi passkontrollen till 52an även fast man flyger inom Schengen :)

Toppen