Glenn E
Medlem
Hej alla!
Jag sitter nu på Vinga loungen på Landvetter och ska med LH819 till Frankfurt som skulle avgått 18.55 men nu är en timme försenad. Sedan ska jag med Lufthansa till Singapore kl 21.55. Jag riskerar att missa detta flyg. Jag har incheckat bagage.
Jag har en biljett med Singapore Airlines till Kuala Lumpur med 2 timmars bytestid I Singapore.
Jag kunde inte boka bagaget till Kuala Lumpur av någon anledning.
Vad händer om jag hinner med planet till Singapore men bagaget inte gör det?
Kan man få dem att skicka bagaget till hotellet i Kuala Lumpur då?
Om jag missar flyget i Frankfurt får jag ju hotell men måste köpa en ny biljett till Kuala Lumpur. Tror det blir Singapore Airlines i ekonomi imorgon kl12.15 i så fall.
Finns det någon lösning på detta?
Jag har betalt biljetten med Amex Elite
Jag sitter nu på Vinga loungen på Landvetter och ska med LH819 till Frankfurt som skulle avgått 18.55 men nu är en timme försenad. Sedan ska jag med Lufthansa till Singapore kl 21.55. Jag riskerar att missa detta flyg. Jag har incheckat bagage.
Jag har en biljett med Singapore Airlines till Kuala Lumpur med 2 timmars bytestid I Singapore.
Jag kunde inte boka bagaget till Kuala Lumpur av någon anledning.
Vad händer om jag hinner med planet till Singapore men bagaget inte gör det?
Kan man få dem att skicka bagaget till hotellet i Kuala Lumpur då?
Om jag missar flyget i Frankfurt får jag ju hotell men måste köpa en ny biljett till Kuala Lumpur. Tror det blir Singapore Airlines i ekonomi imorgon kl12.15 i så fall.
Finns det någon lösning på detta?
Jag har betalt biljetten med Amex Elite