Senaste nytt

När kommer nivåpoäng från Amex Elite?

Någon som fått detta löst via Amex? För min del händer inget och har inte tillgång till Guldsupport så famlar lite vilken väg jag ska ta in mot SAS, som tydligen kan lösa det enligt utfall från en del av er andra.

Någon som fått detta löst via Amex? För min del händer inget och har inte tillgång till Guldsupport så famlar lite vilken väg jag ska ta in mot SAS, som tydligen kan lösa det enligt utfall från en del av er andra.
Jag hörde av mig till Amex idag. De sa att de var medvetna om att de har problem med poängsystemet, att de jobbade på en fix, och att jag skulle höra av mig om ett par dagar igen… inte jätteförtroendeingivande.

När jag frågar om status på mitt förra ärende jag la får jag detta istället. Känns som dom bara dribblar runt.

IMG_5566.jpeg

Kollade nu. Augusti kommit in den sista i månaden. Men fattas fortfarande juni och inte nytt besked i mitt "complaint" hos Amex.

Chatten hänvisade denna gång till att level points hanteras av SAS och hänvisade mig dit. Vilket redan verkar ha upptäckts tidigare i tråden i praktiken.

Toppen