infosky
Medlem
Snyggt!När artikeln skrevs var SAS med i Star Alliance, men ja det gick lite fort när den kom med i mailet, har tagit bort länken nu!
Snyggt!När artikeln skrevs var SAS med i Star Alliance, men ja det gick lite fort när den kom med i mailet, har tagit bort länken nu!
![]()
Introducing Intelligent Alerts: Find Award Flights Faster Than Ever
We’ve rebuilt award travel alerts from the ground up. Learn how AI-powered Live and Flex Alerts will change the way you find award availability.blog.awardfares.com
Goda nyheter med nya och förbättrade funktioner för alerts
Använd chat-funktionen på Awardfares-sidan. De är hyffsat flinka på att svara.Någon som vet vad jag gör för fel eller vad det är jag missuppfattat?
Har satt upp några Flex-alerts på datum där det garanterat finns resor. Men får inga push meddelanden eller mail, eller ser att det finns resor på alerts sidan. Ett exempel nedan. Vad missar jag?
Visa bifogad bild 167506
Visa bifogad bild 167507
Kan vara så att du behöver sätta "live alert", då larmar den om den hittar något. Medans flex larmar när andra personer sökt samma rutt och fått träff, (tror jag). Så om dessa biljetter inte är nya så kommer du inte få notis via flex. (Vilda gissningar)Någon som vet vad jag gör för fel eller vad det är jag missuppfattat?
Har satt upp några Flex-alerts på datum där det garanterat finns resor. Men får inga push meddelanden eller mail, eller ser att det finns resor på alerts sidan. Ett exempel nedan. Vad missar jag?
Visa bifogad bild 167506
Visa bifogad bild 167507