Davvelavve skrev:Enligt awardfares har deras användare nyligen bokat Lufthansa First Class med EuroBonus-poäng. Lärt sig av Chatflights kanske?Visa bifogad bild 159159Klicka för att utvidga...
Gizmo79 skrev:Så här ser det ut för migKlicka för att utvidga...
Snyggt!TrickyRick skrev:När artikeln skrevs var SAS med i Star Alliance, men ja det gick lite fort när den kom med i mailet, har tagit bort länken nu!Klicka för att utvidga...
PRJml2ENIpiC1e3L skrev:Introducing Intelligent Alerts: Find Award Flights Faster Than EverWe've rebuilt award travel alerts from the ground up. Learn how AI-powered Live and Flex Alerts will change the way you find award availability.blog.awardfares.comGoda nyheter med nya och förbättrade funktioner för alertsKlicka för att utvidga...
Använd chat-funktionen på Awardfares-sidan. De är hyffsat flinka på att svara.larced skrev:Någon som vet vad jag gör för fel eller vad det är jag missuppfattat?Har satt upp några Flex-alerts på datum där det garanterat finns resor. Men får inga push meddelanden eller mail, eller ser att det finns resor på alerts sidan. Ett exempel nedan. Vad missar jag?Visa bifogad bild 167506Visa bifogad bild 167507Klicka för att utvidga...
Kan vara så att du behöver sätta "live alert", då larmar den om den hittar något. Medans flex larmar när andra personer sökt samma rutt och fått träff, (tror jag). Så om dessa biljetter inte är nya så kommer du inte få notis via flex. (Vilda gissningar)larced skrev:Någon som vet vad jag gör för fel eller vad det är jag missuppfattat?Har satt upp några Flex-alerts på datum där det garanterat finns resor. Men får inga push meddelanden eller mail, eller ser att det finns resor på alerts sidan. Ett exempel nedan. Vad missar jag?Visa bifogad bild 167506Visa bifogad bild 167507Klicka för att utvidga...