Jag har en resa som jag haft en jävla massa strul med, den biljetterades till sist 4 februari (efter 15 samtal med SAS). Men fick aldrig mina skatter och avgifter tillbakabetalda, så har betalt ca. 3k SEK extra. Försökte några gånger med SAS kundtjänst att få återbetalning, men är ju faktiskt helt omöjligt att hitta någon som kan någonting och hade varken energi eller tid för det där (man får så sjukt mycket olika svar att det inte går att lita på något de säger, senast var det att "återbetalning av skatterna kommer att ske efter resan är gjord").
Skickade ett mail för en månad sedan där jag beskrev vad som hade hänt. Igår fick jag nya (utan ändringar) "Electronic Ticket Itinerary and Receipt" out of the blue. Skulle ni gissa att de skickas för att de faktiskt gjort något som innebär att jag skulle få en återbetalning?
Skickade ett mail för en månad sedan där jag beskrev vad som hade hänt. Igår fick jag nya (utan ändringar) "Electronic Ticket Itinerary and Receipt" out of the blue. Skulle ni gissa att de skickas för att de faktiskt gjort något som innebär att jag skulle få en återbetalning?