Senaste nytt

Erfarenheter som nybörjare med Senator

Min fru flög Delhi-Munchen i veckan i ekonomi, på hennes plats låg det ett personligt handskrivet kort som välkomnade henne ombord och man uppskattar att som senator valt att flyga med Lufthansa. Hon fick hela raden, 3 platser, för sig själv, vet inte om de blockat det för henne men vid inchecking såg det ut som om gång platsen var tagen så kanske en block pga senator status

Min fru flög Delhi-Munchen i veckan i ekonomi, på hennes plats låg det ett personligt handskrivet kort som välkomnade henne ombord och man uppskattar att som senator valt att flyga med Lufthansa. Hon fick hela raden, 3 platser, för sig själv, vet inte om de blockat det för henne men vid inchecking såg det ut som om gång platsen var tagen så kanske en block pga senator status

De verkar blocka i den utsträckning det går. Är det fullt så är det men det händer relativt ofta att jag sitter på ett fullt plan och platsen bredvid är ledig.

Jag tror detta ofta är en indirekt effekt av att SEN (ibland, ej helt konsekvent ) kan välja specialsäten som kostar vanliga ekonomipassagerare extra.

Toppen