Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Antar att du bara vill uppmärksamma forumet på att det är skillnad på att åka förstaklass och att åka business. Upplysningsvis så har vi koll på det. Temeperaturen i loungen och eventuella promenader får du ta med Air France.
Vill inget annat än att säga hej från loungen som är ganska kass, de har fått igång ACn nu dock.

Tänkte skriva en liten reserapport om min flygning i Le Premier men det kanske inte behövs då forumet uppenbarligen har koll på hur det är

Vill inget annat än att säga hej från loungen som är ganska kass, de har fått igång ACn nu dock.

Tänkte skriva en liten reserapport om min flygning i Le Premier men det kanske inte behövs då forumet uppenbarligen har koll på hur det är
Du får gärna skriva en rapport om le premier, vi har nämligen väntat på en sådan sedan den 22a december

Ser fram emot din rapport. Verkar somen annan medlem har en dålig dag. Händer oss alla. Bara att gå vidare.

Jag vill absolut gärna ha en rapport om La Premier. Både mark- och luftupplevelse. Inte många av oss (inte ens på detta forum tror jag) som upplevt det.

Pearl lounge, C-gate, Arlanda. Ska med EW4600 till Berlin. Blir lite gåendes fram och tillbaka här på Arlanda för att ta sig till lounge och till flyg. Loungen var i princip full när jag kom hit.
20250707_114838.jpg

Hej från Prestige loungen på Riga RIX.
Mycket bra lounge. Här finns ett stort utbud av fatöl många spritsorter tom jägermaister och vin och mousserande. En god soppa och bra varm mat bra sallad och bröd och olika pålägg. Glass finns.
Även ett lekrum och flera vilorum.
Bra utsikt är det med :)
Jag ska till Göteborg via Warszawa med LOT och kom in via Lufthansa Senator kort.
IMG_1362.jpeg
IMG_1363.jpeg
IMG_1364.jpeg
IMG_1365.jpeg
IMG_1366.jpeg
IMG_1367.jpeg
IMG_1368.jpeg
IMG_1369.jpeg
IMG_1370.jpeg
IMG_1371.jpeg

Toppen