Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Jag misstänker att det behandlats tidigare, men är tanken att det ska bli tillgängligt eller är det ännu en nackdel i och med övergången till SkyTeam?
Det gick en kort period precis vid bytet, för mig jag minns någon som lyckades boka men det försvann fort. Som mycket annat skulle det ju komma tillbaka igen men har inga större förhoppningar om det.

Enda rutten var även med Garuda, AMS-CGK som numera är borta då de istället flyger first CGK-HND istället.

Har bokat Aeromexico LHR-MEX i economy med eurobonuspoäng, finns det något sätt att undvika att betala för att välja sittplats? Är EBG.

bör tilläggas att det ENDAST funkar för mig själv, ej för mitt resesällskap.

Har provat att få fram seatmap på SAS, Aeromexico (webb och iOS app) och det enda som hittills funkat, är Taroms app på iOS, men det är just den som vill ha 60 eur per person och flight, oavsett om det är för mig eller dottern.
SAS kunde inte hjälpa mig på telefon heller.

Går det att boka feeder flight i economy om nästa flyg är i business class?
Kopplat till detta, är det bara jag som aldrig längre lyckas boka plus på feeders? Finns massa avgångar men går aldrig boka i samband med Virgin tex.
Vi ska åka med ett statuslöst par och de tappar ju lounge och hela tjofräset utan plus.

Toppen