Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2025)

hittar tyvärr inte svar.

Kan jag addera en 2-4-1 i efterhand? Vill göra en bokning nu (till fullpris) men kommer tjäna in vouchern först senare. Möjligt?
Typiskt inte. Det går oftast att lägga på en vouher i efterhand, men bara om man tjänat in den före bokningstillfället.

Om man ska boka för 4 personer med 2 vouchers, måste man ringa in och göra bokningen om alla ska vara på samma bokning? Får inte fram mina vouchers
när jag söker på 4 personer dock om jag söker 2 personer. Finns 4 platser tillgängligt.

Om man ska boka för 4 personer med 2 vouchers, måste man ringa in och göra bokningen om alla ska vara på samma bokning? Får inte fram mina vouchers
när jag söker på 4 personer dock om jag söker 2 personer. Finns 4 platser tillgängligt.
Går inte att använda två vouchers på en bokning.

SAS Award:

1754845920523.png

SkyTeam Award:

1754845879471.png

Du kan göra två bokningar med 2pers i varje online. Ibland kan dock platser försvinna när man gör en bokning.

Vissa verkar fått agenter att kunna boka alla 4 och sedan dela upp bokningen på 2+2 samt addera vouchers. Inte testat detta själv dock. Det kräver ju också att man har poäng för 4 pers utan voucher.

Förmodligen dum fråga, men jag gissar att samma avbokningsvillkor för Eurobonus och 4-2-1 gäller om man bokar via SAS partner awards?

Last edited:
Toppen