Det du funderar på skulle jag starkt avråda från att överväga. Se till att följa reglerna så blir det inga tråkigheter för någon framöver.
Vad skulle det vara menar du?
Det du funderar på skulle jag starkt avråda från att överväga. Se till att följa reglerna så blir det inga tråkigheter för någon framöver.
Försämringar och ännu fler restriktioner på värvningar mm. Det är bara titta utvecklingen senaste 5 åren när folk börjat "missbruka" systemet och vad amex då gjort.Vad skulle det vara menar du?
Försämringar och ännu fler restriktioner på värvningar mm. Det är bara titta utvecklingen senaste 5 åren när folk börjat "missbruka" systemet och vad amex då gjort.
Tex kan man inte värva någon med extrakort, krävs ibland 12 månader för att få sina poäng, max 3 värvningar per år osv...
Vad är CT?Med spend på 50k månad och Amex Elite skulle du även bli SAS Guld rätt enkelt tillsammans med CT+SAS MC Premium.
Consicous Traveller, det ger 5k nivåpoäng (och 5k bonuspoäng).Vad är CT?
För det fall du är genuint undrande och inte bara spelar dum: dina frågor ger intrycket av att du funderar på hur du kan maximera förmånerna av Amex Elite och minimera följderna av att inte uppfylla villkoren.Jag förstår verkligen inte vad du menar. Vad har detta med min fråga att göra? Jag var bara nyfiken på hur Amex hanterar ett av sina krav.
För det fall du är genuint undrande och inte bara spelar dum: dina frågor ger intrycket av att du funderar på hur du kan maximera förmånerna av Amex Elite och minimera följderna av att inte uppfylla villkoren.
Du: Jag förstår inte vad du menar, vad har detta med min fråga att göra?Om det är ditt intryck kan kan du behålla det för dig själv. För mig som rel. ny Amex-kund är frågan högst relevant och jag antar att detta forum är till för att bl.a. kunna ställa frågor… Eller?
Du har ställt flera frågor om vad som händer om man bryter mot de "regler" som amex satt upp. Det tyder på att du har en tanke att kanske göra det.Jag förstår verkligen inte vad du menar. Vad har detta med min fråga att göra? Jag var bara nyfiken på hur Amex hanterar ett av sina krav.
Du har ställt flera frågor om vad som händer om man bryter mot de "regler" som amex satt upp. Det tyder på att du har en tanke att kanske göra det.
När folk börjar utnyttja reglerna för mycket införs försämringar för alla, det har vi sett flera prov på senaste 10 åren.
Om du nu är ny och vill lära dig hur saker fungerar och vad man bör göra är det kanske bra att lyssna på de som svarar på dina frågor och som besitter väldigt mycket mer kunskap än dig själv? Om du tycker folk ska vara tysta kanske du inte ska ställa frågor heller?