Xilan
Medlem
Jag har fått visa upp appen där medlemskapet framgår samt legitimation varje gång tror jag. Har testat frukosten på fem olika Scandic hittills.Kollar dom när man kommer att man är berättigad till fri frukost?
Jag har fått visa upp appen där medlemskapet framgår samt legitimation varje gång tror jag. Har testat frukosten på fem olika Scandic hittills.Kollar dom när man kommer att man är berättigad till fri frukost?
Grand central och Downtown camper tycker jag var likvärdiga när jag testade dem för ngn vecka sedan. Lite mysigare miljö dock på Camper.Vilken stad och vilken Scandic tycker du har lite bättre än övriga?
Har tänkt att i samband med sommaren och tempot på jobbet går ner ska jag ta lite rundturer och prova frukostarna på de olika Scandic-hotellen i Stockholm.
De som jag tänkt:
* Anglais (Stureplan)
* Haymarket (Hötorget) - Lyxigast enligt ChatGPT
* Grand Central (Centralen)
* Klara (T-centralen)
* Downtown Camper (T-centralen) - 2nd bäst frukost enligt ChatGPT
* Continental (Centralen) - Bäst frukost enligt ChatGPT
Osäker på dessa:
* No 53
* Wallin
* Go (Upplandsgatan)
Blev väl typ alla i närheten av T-centralen. Prismässigt verkar det som att Downtown Camper och Continental är dyrast så har dom bäst frukost?![]()
Vad är skillnad på Lyxigast och Bäst? Och vad baserar/motiverar den stora språkmodellen sina svar med?Vilken stad och vilken Scandic tycker du har lite bättre än övriga?
Har tänkt att i samband med sommaren och tempot på jobbet går ner ska jag ta lite rundturer och prova frukostarna på de olika Scandic-hotellen i Stockholm.
De som jag tänkt:
* Anglais (Stureplan)
* Haymarket (Hötorget) - Lyxigast enligt ChatGPT
* Grand Central (Centralen)
* Klara (T-centralen)
* Downtown Camper (T-centralen) - 2nd bäst frukost enligt ChatGPT
* Continental (Centralen) - Bäst frukost enligt ChatGPT
Var väl bara ett hotel i Oslo som undantagits? Såvida dom inte lagt till några fler men ej uppdaterat hemsidanGrand central och Downtown camper tycker jag var likvärdiga när jag testade dem för ngn vecka sedan. Lite mysigare miljö dock på Camper.
Scandic Go hotellen ingår inte i True Friend frukostförmånen har Scandic kundtjänst sagt till mig.
Var väldigt motivation (Haymarket för att den ligger i PUB som sålde lyxmärken).Vad är skillnad på Lyxigast och Bäst? Och vad baserar/motiverar den stora språkmodellen sina svar med?
Kan intyga att äggbaren med kock fortfarande finns på HaymarketHaymarket har väl omelettkock? Eller har den försvunnit? Det kan ju räknas som lyx...
Så ungefär så tvivelaktigt som man kan förvänta sig av GPT hehehVar väldigt motivation (Haymarket för att den ligger i PUB som sålde lyxmärken).
Varför Continental var bäst var enligt en review på tripadvisor "Dom serverar vattenmelon trots att det är vinter!"![]()
Chat är super. Du måste dock vara tydlig med va du vill ”Basera svaren utifrån google reviews/tripadvisor, soloresenärer m.m.Så ungefär så tvivelaktigt som man kan förvänta sig av GPT heheh![]()