Senaste nytt

Air France tar över SAS lounge på Newark (EWR)?

Så var det med det. Hade ju varit snällt med en vocher eller liknande till nåt av intilliggande fiken istället.
1000002900.jpg

Satt där idag. Hade låga förväntningar efter vad jag läst. Lite folk när vi kom, drickamaskinen paj så fick cola på burk. Rätt ok varm mat. Rätt bra men inte wow såklart.

Efter en stund kom stora massan. Då blev det obra. Tre toaletter på så mycket folk är ju konstigt. Men ska inte klaga i övrigt!

Satt där idag. Hade låga förväntningar efter vad jag läst. Lite folk när vi kom, drickamaskinen paj så fick cola på burk. Rätt ok varm mat. Rätt bra men inte wow såklart.

Efter en stund kom stora massan. Då blev det obra. Tre toaletter på så mycket folk är ju konstigt. Men ska inte klaga i övrigt!
Finns några toaletter till längre in, bakom hörnet i "hemliga" rummet längst in förbi buffén.

Edit: fast nu blev jag osäker, det kanske bara var dem som finns och dem som du syftade på.

Är detta den bästa loungen man har tillgång till nu om man flyger business med SAS och är EBG?
Det är den enda i den terminalen..

Ankommer du med delta och har väldigt lång layover så bör du komma in även i delta sky club terminal A

Går att ta airside buss från A utan extra security men det kan ändå ta en god stund. Men jag vet inte om man kan göra det med en sas biljett nuförtiden - bussen sköts ju av united och inte av flygplatsen. Är det någon som testat efter övergången?

Toppen