Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Matchade mig och en vän igår (EBG till Level 5). Gick till Downtown Camper by Scandic i centrala Sthlm för frukost i morse. 305kr/pers. Vi var 4 men betalade bara för 2 (pga 2x 2-for-1). Riktigt bra förmån!

(Vi fick dock inte 15% rabatt, som jag tror vi borde ha fått. Glömde påpeka det)

Jag ringde kundtjänst som ordnade det direkt.

"True Friends (nivå 6) och Best Friends (nivå 7) kan ge bort ett Loyal Friend-medlemskap (nivå 5) som en fin present till någon speciell. (Tidigare var "Ge bort ett Top Level-medlemskap" en förmån exklusivt för Red Level-medlemmar.)"

Altså, hur gör man för att ge bort ett sånt?

EDIT: Eller vad jag har förstått så kan man bara ge bort sånt om man har tjänat in status själ, inte viva matchning.

Altså, hur gör man för att ge bort ett sånt?

EDIT: Eller vad jag har förstått så kan man bara ge bort sånt om man har tjänat in status själ, inte viva matchning.
Det står ju hur man gör det, ring in till kundtjänst och be dem om det.

Nej det gäller även för de som matchats, tillsvidare i alla fall...

Visst är det så att länka konto enbart görs via SAS sidan? Även om statusen hos Scandic skall generera högre status hos SAS?

Trodde inte man kunde använda erbjudandet för 4 pers utan bara för 2. Var det någon mer i sällskapet som hade tillgång till 2-4-1 erbjudandet ?
Förstår det som att de var två:

1747084627459.png

Någon som har testat 48h rumsgaranti? Vad får man för pris? Jag gjorde det som top floor för 10år sedan men minns inte riktigt, har för mig att det ändå kändes rimligt.

Toppen