Vouchern har dom slutat med. Man kan alltså inte längre välja 1200 euro i voucher detta fall?
R RhinoG Medlem 3 Maj 2025 #101 ante_77 skrev: Vouchern har dom slutat med. Klicka för att utvidga... Man kan alltså inte längre välja 1200 euro i voucher detta fall?
ante_77 skrev: Vouchern har dom slutat med. Klicka för att utvidga... Man kan alltså inte längre välja 1200 euro i voucher detta fall?
Jannes Medlem 3 Maj 2025 #102 RhinoG skrev: Man kan alltså inte längre välja 1200 euro i voucher detta fall? Klicka för att utvidga... Korrekt, bara cash. Synd, då jag bokat många små getaways med vouchers från förseningar. Men blev nog för dyrt för SAS, då alla skatter och liknande ändå måste betalas för biljetterna, så det blev troligtvis minst lika dyrt som cash, om inte dyrare.
RhinoG skrev: Man kan alltså inte längre välja 1200 euro i voucher detta fall? Klicka för att utvidga... Korrekt, bara cash. Synd, då jag bokat många små getaways med vouchers från förseningar. Men blev nog för dyrt för SAS, då alla skatter och liknande ändå måste betalas för biljetterna, så det blev troligtvis minst lika dyrt som cash, om inte dyrare.
BAS Medlem 3 Maj 2025 #103 Air France erbjuder 40% extra om man tar voucher. Jag skulle tacka ja till det från SAS. 100% var lite för bra.
Air France erbjuder 40% extra om man tar voucher. Jag skulle tacka ja till det från SAS. 100% var lite för bra.