Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Är inte detta en nedgradering?
Länge sen jag hade något med Hilton i Slussen att göra, men på den tiden va känslan att corner room va högre prissatt.
Rummet i sig är väl också större?
Ja jag tyckte också att det kändes som en tveksam uppgradering. Men har inte orkat lägga någon tid på att undersöka närmare. Det är säker som ni säger. Jag har också dålig koll på deras rum

Fanns det bättre alternativ?
Ja, de har Sunset Pool Villa, Ocean Pool Villa, Premiun Ocean Pool Villa och Five Island View Pool Villa. Sedan finns det större 2 bedrooms och 3 bedrooms villor. Vet inte hur mycket det skiljer egentligen. Kanske utsikten är bättre. Det som dock är bra är att den villan vi fick ligger på gångavstånd till den gemensamma poolen. Annars är det buggy som gäller när man ska förflytta sig till receptionen, spa eller restaurangerna.

Ja, de har Sunset Pool Villa, Ocean Pool Villa, Premiun Ocean Pool Villa och Five Island View Pool Villa. Sedan finns det större 2 bedrooms och 3 bedrooms villor. Vet inte hur mycket det skiljer egentligen. Kanske utsikten är bättre. Det som dock är bra är att den villan vi fick ligger på gångavstånd till den gemensamma poolen. Annars är det buggy som gäller när man ska förflytta sig till receptionen, spa eller restaurangerna.
Hur är vistelsen annars då?:)

Toppen