Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Strawberry hotell?

Hotell: Home Post Oskarshamn
Nätter: 3
Bokat: Compact single
Fick: Standard twin, med kakelugn (ej fungerande, antar jag)
Status: Platinum

Inga bottennapp gällande middagen denna gång. Bra vistelse, trevlig personal.

Såg denna lilla not om uppgraderingen (uppdateringen!) i appen. Det var trevligt tycker jag.

Screenshot_20250423_233026_Strawberry.jpg

Spännande. Och bra.
Undrar om det är begränsat till vissa hotel eller om det gäller över hela linjen. Jag såg tex inte något vid senaste vistelse och uppgradering (Quality the Mill ).

Spännande. Och bra.
Undrar om det är begränsat till vissa hotel eller om det gäller över hela linjen. Jag såg tex inte något vid senaste vistelse och uppgradering (Quality the Mill ).
Jag såg det förra helgen i Helsingfors, tänkte att det kanske var landsspecifikt (har aldrig sett det i Sverige tidigare)... men det tyder kanske på att det istället har att göra med hur de enskilda hotellen sköter sina rumstilldelningar...

Hotell: Comfort Hotel Eskilstuna
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbel
Fick: Deluxerum.
Status: Platinum
Här såg jag att det var ändrat tidigare på dagen innan incheck i appen. Plus att receptionisten informerade om uppgraderingen.

Uppgraderad till takvåning och välkomstpresent med "jordgubbar" på rummet , vet inte om det tillhör rumskategorin eller till mig ;-)

Attachments

• Screenshot_20250502_184258_Gallery.jpg
    Screenshot_20250502_184258_Gallery.jpg
    {memory} MB · Visningar: 63
  • Screenshot_20250502_184238_Gallery.jpg
    Screenshot_20250502_184238_Gallery.jpg
    {memory} MB · Visningar: 68
  • Screenshot_20250502_184211_Gallery.jpg
    Screenshot_20250502_184211_Gallery.jpg
    {memory} MB · Visningar: 63
Hotell: Quality Hotel Richard With, Stokmarknes
Nätter: 2
Bokat: Standard dubbelrum (bokad med gamla Strawberrypoäng)
Fick: Superiorrum
Status: Guld

PXL_20250502_145624534.jpg

Fick en mycket fin vistelse här uppe i Nordnorge på detta nybyggda Quality-hotell, kan varmt rekommenderas!
Bokas för 10000 gamla strawberrypoäng per natt, vilket är ett helt oslagbart värde. Med det återstår nu 41 poäng på bonuspoängskontot...

Toppen