Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2025)

Tyvärr är du nog ganska ganska körd… SAS lär inte lägga två fingrar i kors för att hjälpa dig…
Det bolag som bokar av bör väl lösa ett alternativ? De avbokningar jag har råkat ut för har löst sig men man läser ju här att alla inte har haft att göra med lika tillmötesgående bolag om det inte har funnits alternativa bonusbiljetter.
 
Har skrivit tidigare men tilldelningen som SAS har förhandlat till sig från AF/KLM på awardresor är ju bedrövlig.
Kollar man ARN-DPS i början av December 2025 ser det ut enligt nedan. Vet inte om man ska skratta eller gråta?
1742883447213.png
 
  • Wow
Reactions: Gus
Har skrivit tidigare men tilldelningen som SAS har förhandlat till sig från AF/KLM på awardresor är ju bedrövlig.
Kollar man ARN-DPS i början av December 2025 ser det ut enligt nedan. Vet inte om man ska skratta eller gråta?
Visa bifogad bild 163586
Lite på samma sätt när man inte vet om man ska skratta eller gråta när folk jämför dynamiska priser med fasta priser som SAS kör med och har avtal på? :)
 
Verkar ha kommit upp i rätt mängd spend för att trigga en Voucher idag, i appen så syns inte längre hur långt kvar man har innan man uppnår sin voucher.

Hur lång tid behöver man vänta innan det syns hos SAS?
 
Har skrivit tidigare men tilldelningen som SAS har förhandlat till sig från AF/KLM på awardresor är ju bedrövlig.
Kollar man ARN-DPS i början av December 2025 ser det ut enligt nedan. Vet inte om man ska skratta eller gråta?
Visa bifogad bild 163586
Ett skämt. Just nu är ett Amex Elite inte värt pengarna. Hoppas verkligen Sas tar och förlänger befintliga vouchers lite till och ser över tillgången på awards.
 
Ett skämt. Just nu är ett Amex Elite inte värt pengarna. Hoppas verkligen Sas tar och förlänger befintliga vouchers lite till och ser över tillgången på awards.
Det var vidöppet för några veckor sedan och Virgin har god tillgänglighet överlag.

Om man inte tycker Elite är värt det är det bara säga upp. Att de skulle förlänga vouchers ytterligare när folk fått 3 månader extra ser jag som en utopi. Har utan problem bränt 2 vouchers senaste tiden på icke sas flyg.

Stora problemet just nu är snarare inkompetensen hos kundtjänst som ställer till det rejält.
 
Toppen