Senaste nytt

SAS tur och retur till USA och Asien - 3999kr! Boka senast 22;e april!

Tobbe.O

Medlem
Screenshot_20240416_185008_Samsung Internet.jpg



Boka senast 22 april! :)
 

JacobGBG

Medlem
Helt värdelöst! Vem vill ha poäng med Skyteam :mad:

Konstig kommentar på ett attraktivt erbjudande.

Inte för att jag ser vad det har med saken att göra men tror det är rätt många här som vill ha SkyTeam poäng inför att SAS kommer gå över till ST. Oavsett allians så kommer SAS vara knäckfaktorn för många i vårt resemönster av den enkla anledningen att det är den operatören men främst avgångar på den skandinaviska marknaden.

EDIT: Upplevde 3995:- som bra pris för enkel väg men ser att det är ToR det gäller. :oops: ARN-SFO 6500:- i Plus slår några av de drömpriser som fanns t.o.m under pandemin.
 
Last edited:

palmen

Moderator
Helt värdelöst! Vem vill ha poäng med Skyteam :mad:
Så tur då att man får poäng till Eurobonus och inte till Skyteam.
Och hur konstigt det än låter så vill faktiskt rätt många personer åka oavsett vilken allians flygbolaget tillhör.

Det är väldigt länge sedan vi såg så här billiga biljetter tor på longhaul med SAS. Hur man kan få detta till något negativt förstår inte jag.
 
Konstig kommentar på ett attraktivt erbjudande.

Inte för att jag ser vad det har med saken att göra men tror det är rätt många här som vill ha SkyTeam poäng inför att SAS kommer gå över till ST. Oavsett allians så kommer SAS vara knäckfaktorn för många i vårt resemönster av den enkla anledningen att det är den operatören men främst avgångar på den skandinaviska marknaden.

EDIT: Upplevde 3995:- som bra pris för enkel väg men ser att det är ToR det gäller. :oops: ARN-SFO 6500:- i Plus slår några av de drömpriser som fanns t.o.m under pandemin.
Ja nu föredrar jag att åka med Star Alliance och får * poäng så speciellt konstig är inte frågan. Finns säkert fler som är intresserade av att flyga med andra bolag och undvika KLM, Delta och AF för all framtid.
 

Rickard_O

Medlem
Ja nu föredrar jag att åka med Star Alliance och får * poäng så speciellt konstig är inte frågan. Finns säkert fler som är intresserade av att flyga med andra bolag och undvika KLM, Delta och AF för all framtid.
För det första vad är * poäng för något? Har Star Alliance skapat något eget bonusprogram bara du känner till?
Hur påverkar den här dealen dig då om du nu vill flyga Star Alliance? Bara åka med Lufthansa eller något annat mög om detta är så dåligt.

Du sätter tyvärr inte agendan här om det är en bra eller dålig deal, då den är generellt väldigt bra för folk som vill göra en MR och bli guld snabbt och "billigt".
 

palmen

Moderator
Ja nu föredrar jag att åka med Star Alliance och får * poäng så speciellt konstig är inte frågan. Finns säkert fler som är intresserade av att flyga med andra bolag och undvika KLM, Delta och AF för all framtid.
Så alla kampanjer oavsett var i världen eller vilket flygbolag som erbjuder dessa är värdelösa om de inte ger poäng till Star Alliance? Tips i så fall att inte läsa något om SAS, skyteam bolag eller one world bolag.
 

Hachans

Medlem
Ja nu föredrar jag att åka med Star Alliance och får * poäng så speciellt konstig är inte frågan. Finns säkert fler som är intresserade av att flyga med andra bolag och undvika KLM, Delta och AF för all framtid.

Detta är ingen flygplats, du behöver inte annonsera din avgång. Bara flyg med ett annat bolag så kan vi andra som är mer intresserade av platsen vi reser till än vad det står på flygplanet boka det vi föredrar? Jag vet inte riktigt vad du vill åstadkomma med din kommentar?
 

RobHK

Medlem
Otrolig rea, priserna verkar gälla även om man vänder flighten, tex att starta i PVG! Nästan sjukast är ju hur billigt Plus och BC klar är på vissa datum och avgångar!
 
Toppen