Senaste nytt

SAS eurobonus Mastercard premium

Doctor-X

Medlem
Jag fick precis som vanligt mina statuspoäng igår (men samma antal som förra månaden och inte korrekt summa - dvs 25% av intjänade extrapoäng), idag har de dragit tillbaka statuspoängen. De har inte korrigerat så jag fått rätt antal statuspoäng än. Någon mer som har samma fel?
 

pswe

Medlem
Jag fick precis som vanligt mina statuspoäng igår (men samma antal som förra månaden och inte korrekt summa - dvs 25% av intjänade extrapoäng), idag har de dragit tillbaka statuspoängen. De har inte korrigerat så jag fått rätt antal statuspoäng än. Någon mer som har samma fel?
Med risk för att forum-censuren rensar även idag,
Precis samma för mig.
 

taxvalp

Medlem
Jag fick precis som vanligt mina statuspoäng igår (men samma antal som förra månaden och inte korrekt summa - dvs 25% av intjänade extrapoäng), idag har de dragit tillbaka statuspoängen. De har inte korrigerat så jag fått rätt antal statuspoäng än. Någon mer som har samma fel

Samma här. Har ingen nytta av baspoängen denna period och trodde att det var därför de försvann, men det låter som att anledningen är en annan.
 

mha321

Medlem
Jag fick precis som vanligt mina statuspoäng igår (men samma antal som förra månaden och inte korrekt summa - dvs 25% av intjänade extrapoäng), idag har de dragit tillbaka statuspoängen. De har inte korrigerat så jag fått rätt antal statuspoäng än. Någon mer som har samma fel?
Jag fick statuspoäng igår, de drogs tillbaka idag, och jag har fått nya idag. De jag fick igår var även där exakt samma som förra månaden, de jag fick idag verkar korrekta.

Man undrar ju om de sitter och laddar in filer manuellt och att någon råkade ladda fel månads fil...
 

Rickard_O

Medlem
Nya villkoren börjar inte gälla förens 1a maj . Hur många skulle du fått enligt intjänade extrapoäng? Har de redan börjat med garanterade 500 statuspoäng så länge man använder kortet mån tro? Trodde de första skulle trilla in i juni.
Verkar så, jag uppgraderade mitt world till premium i slutet på Mars och har fått 500 statuspoäng nu idag :)
 
Nya villkoren börjar inte gälla förens 1a maj . Hur många skulle du fått enligt intjänade extrapoäng? Har de redan börjat med garanterade 500 statuspoäng så länge man använder kortet mån tro? Trodde de första skulle trilla in i juni.
Verkar så, även jag fick 500 statuspoäng efter korrigering av den första, felaktiga posten. Hade de gamla reglerna gällt hade jag fått ca 110 poäng.
 
Toppen