Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

iceland

Medlem
Var på Prinsen idag som hade ett spännande upplägg där man fick välja mellan en färdig trerättersmeny för oss som bokat via Amex eller förrätt/efterrätt och huvudrätt (löjrom, entrecote och pepparstek undantaget). Mycket gott, rekommenderas!

IMG_5708.jpeg
IMG_5710.jpeg
IMG_5713.jpeg
IMG_5716.jpeg
 

M.K

Medlem
Jag flög hem till stan och ser nu att det finns massor av lediga tider ikväll till er info om någon annan inte heller hunnit utnyttja erbjudandet. Detta är min enda kväll här denna månad så trevligt detta. Mot påsksemester imorgon :)

Bra jobbat Amex med så mycket ledigt, jag önskar alla er B.C vänner en glad påsk!
 

Nikje

Medlem
Besökte Boqueria Stockholm under påskhelgen och vi blev nöjda. Fem val var från Tapas och Postres på menyn men inte Wagyu (595 kr) eller hummer (slut).

Vi var dock lite orutinerade och beställde in fyra var direkt så bordet blev närapå fullt och småstressigt att äta medan rätterna höll rätt temperatur, två var hade varit smartare såklart.

20240329_191233.jpg


Riktigt goda churros med bl. a glass och en choco nuevo.
20240329_195125.jpg


Extra bra med några hundra extra Eurobonuspoäng (50/100 kr) och betalning med Elite-kortet! :D
 

filitrav

Medlem
Vet att detta är en platinum tråd men är det någon som har Gold som har utnyttjat sitt erbjudande? Fungerar det på samma sätt som platinum? Samma utbud?
 
Kidnappar kanske tråden och offtopic. Har inte Platinum tidigare utan bara kört SAS AMEX Elite. Hur goda är möjligheterna att hitta restaurangbesök nuförtiden? Och går det att värdesätta dem på något sätt?
 

filitrav

Medlem
Kidnappar kanske tråden och offtopic. Har inte Platinum tidigare utan bara kört SAS AMEX Elite. Hur goda är möjligheterna att hitta restaurangbesök nuförtiden? Och går det att värdesätta dem på något sätt?
Om du menar restaurangbesöken genom Platinum så finns det en egen tråd för det. Bland annat diskuteras tillgänglighet och recensioner, kan vara värt en titt :)
 
Toppen