Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Fick inatt våra 2 pax i LH F från FRA-BOS inställda pga equipment change till A330 utan F...

Visar sig senare på natten att Lufthansa bokat om oss till SWISS F, så ARN-ZRH-BOS istället! Har fått biljettnummer och kunnat välja stolar, borde allt vara grönt här? Någon som hamnat i liknande sits innan?
 
Fick inatt våra 2 pax i LH F från FRA-BOS inställda pga equipment change till A330 utan F...

Visar sig senare på natten att Lufthansa bokat om oss till SWISS F, så ARN-ZRH-BOS istället! Har fått biljettnummer och kunnat välja stolar, borde allt vara grönt här? Någon som hamnat i liknande sits innan?
Förberedd dig på fin pott med poäng :) Hände någonhär på BC rätt nyligen om jag minns rätt
 

LPC123

Medlem
Fick inatt våra 2 pax i LH F från FRA-BOS inställda pga equipment change till A330 utan F...

Visar sig senare på natten att Lufthansa bokat om oss till SWISS F, så ARN-ZRH-BOS istället! Har fått biljettnummer och kunnat välja stolar, borde allt vara grönt här? Någon som hamnat i liknande sits innan?
Grattis :) Vi blev ombokade dock inte till SWISS men ett annat LH flyg och fick full pott vad gäller poängen, 13000p till Chicago blev det, vilken bokningsklass fick ni på nya bokningen? vi fick F. SWISS F är nog dessutom snäppet bättre än redan bra LH :cool:
 
Grattis :) Vi blev ombokade dock inte till SWISS men ett annat LH flyg och fick full pott vad gäller poängen, 13000p till Chicago blev det, vilken bokningsklass fick ni på nya bokningen? vi fick F. SWISS F är nog dessutom snäppet bättre än redan bra LH :cool:
Tackar och bockar! Hoppas verkligen det går igenom och att vi fortfarande har First imorgon :cool:

Det är i F-klass som de bokat oss i, så blir väl troligtvis runt 12-14k poäng in för 2 personer. Inte illa..
 

mustam

Medlem
Fick inatt våra 2 pax i LH F från FRA-BOS inställda pga equipment change till A330 utan F...

Visar sig senare på natten att Lufthansa bokat om oss till SWISS F, så ARN-ZRH-BOS istället! Har fått biljettnummer och kunnat välja stolar, borde allt vara grönt här? Någon som hamnat i liknande sits innan?
Hamnade i samma sits till Shanghai. Allt är grönt, bara att njuta:). Vad du än gör försök dig inte på en ombokning på ett annat ben.
 

Tamas

Medlem
Snart är det min tur att fästa alla ögon på seats.aero.

Ni som lyckades, måste både AC och UA visa tillgängliga O platser eller räcker med UA? Verkar att en bra del är bara tillgängliga för UA, men hur ser der ut för Eurobonus då? Bara att ringa och hoppas?
 

palmen

Moderator
Snart är det min tur att fästa alla ögon på seats.aero.

Ni som lyckades, måste både AC och UA visa tillgängliga O platser eller räcker med UA? Verkar att en bra del är bara tillgängliga för UA, men hur ser der ut för Eurobonus då? Bara att ringa och hoppas?
Ring på båda, finns inget att förlora. Personligen har jag allting tittat mot AC och det brukar stämma bra.
 
Toppen