Senaste nytt

ALL Accor - Jag har ett guldkort över.

Thornado

Medlem
Precis som @Remington Steele så hade jag också Platinum när man kunde få det genom aktieinnehav och lyckades upprätthålla det i ett flertal år genom ganska frekvent resande till Kina i kombination med att det i "gamla systemet" gick att räkna in kampanjpoäng för status också, så med lite välplanerat hotellbytande så kunde man dra in rätt så bra med poäng.
Accor Platinum med sin garanterade loungetillgång är nog den status jag saknar allra mest.

Jag vet inte om jag är den mest behövande, men OM jag skulle få det så vill jag gärna ha det idag då jag checkar in på Sofitel i Bangkok imorgon (om de nu hinner se att statusen ändrats tills dess...) och även om jag redan har bokat ett rum med loungeaccess så skulle ju inte en ytterligare uppgradering av rumstyp skada.
 

Erik M

Medlem
Nu har jag lyckats få ett till guldkort i år, ifrån mitt thailändska Accor plus boende.
Jag har tidigare skänkt några guldkort till medlemmar här på BC, men dessa är redan guld klädda.
Så jag vill att någon som har nytta av ett guldkort skall få detta. Jag vill man skall aktiv och bidra med info om Accor hotellen och boende här på forumet.


Kortet är gratis för personen som får detta och gäller tom 31/3 2025.
Skriv i tråden så ser vi om du är lämplig. :D
Hur gör man för att få ett guldkort att dela ut?
 
Toppen