Senaste nytt

Ny F&F med SAS. Boka senast 12/12-2022

Steffo

Medlem
Förra året kom den ut 7 Mars 2023 men vad som händer i år vet man inte. Inte jag ivf

Travel period Europe: 17 April – 30 September 2023
Travel period US: 14 August 2023 – 29 February 2024
Book by: 13 March
 
F&F brukar väl komma före en officiell kampanj, inte efter? Den senaste stora kampanjen tog slut igår. MEN med tanke på bolagsstämman och att man inte vill reta upp nån (vet ej vem men ni fattar) så avvaktar man denna gång med att skicka ut F&F? Bara funderingar
 

plover

Medlem
Tror CC har en poäng, nu skall nästa steg i rekonstruktionen genomföras och då tror jag det blir stort kostmadsfokus
 

Tobbe.O

Medlem
F&F brukar väl komma före en officiell kampanj, inte efter? Den senaste stora kampanjen tog slut igår. MEN med tanke på bolagsstämman och att man inte vill reta upp nån (vet ej vem men ni fattar) så avvaktar man denna gång med att skicka ut F&F? Bara funderingar

Tidigare kom ofta F&F efter vanliga större kampanjer :)
 

Mikeswede

Medlem
Med tanke på att man misslyckades med att få ned sina skulder med ca 36 miljarder vore det väl klädsamt att avakta med reor oh liknande just nu...
 

intuition

Medlem
?
Reor är väl till för att skaffa mer intäkter, dvs en bra sak om man har skulder?

Skärmavbild 2024-03-20 kl. 10.40.34.png
 

Mikeswede

Medlem
Absolut. Ännu bättre om man kan sälja till ordinarie priser. Trodde att SAS hade en bra försäljning till ordinarie pris och då hade nog jag som företag väntat med en rea map på den inte helt lyckade utgången i Amerikanska domstolen ( man lyckades bara få bort häften av den skuldbörda man hoppades få bort hela av)
 

Grantroll

Ny medlem
Tror inte det blir någon fler Friends and Family i den form som varit förut.
Detta eftersom alla befintliga aktier skall dras in så dessa rabatter till ägarna kommer ju inte finnas kvar.

Sedan om man kör kampanjer riktat mot de som har hög status kan ju vara något annat.
 
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen