Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

intuition

Medlem
Som bara halvmedveten resenär (4 stämplar) satsar jag på Cava och spongecake.
Full medvetenhet uppnås först på söndag, och på vägen dit ska jag samla en bred erfarenhet. 5 länder. ATR, CRJ, Airbus. Fönster och gång. WiFi och offline. Röde pølse, potatissallad, wraps.

Spänningen är olidlig, som Peter Harrysson (och bara han) skulle tycka.
IMG20240308160541.jpg
 

Buffy

Medlem
Jag fick ett steg för 100kr biobränsle ganska omgående efter utförd flygning, men nästa har dröjt sedan i måndags. Har någon av er fått automatiskt men lite senare en en dag efter flygningen? Verkar ju som om något gått knas.
Jag har inte fått något steg för flygningen för en vecka sedan. Köpte för 100kr
 
Jag fick ett steg för 100kr biobränsle ganska omgående efter utförd flygning, men nästa har dröjt sedan i måndags. Har någon av er fått automatiskt men lite senare en en dag efter flygningen? Verkar ju som om något gått knas.
Igår kom både steg och extrapoäng för bränslet, så cirka fem dagar efter flygningen, utan att jag behövde påminna dem.
 

Storguten

Medlem
Bekräftar att det även funkade för mig. T&R biljett. Köpte biobränsle innan avgång på utresan och sedan någon dag innan hemresan igen. Resulterade i två steg för alla tre i bokningen! Mycket billiga baspoäng.
Ett stort tack för tipset :) T&R biljett VBY-MUC med 3 ben ut och lika många tillbaka. Köpte biobränsle för 100 kr innan utresa. Väntade i ca. 5 dagar på att krediteringen av extrapoängen samt Conscious Traveler steget blev registrerat. Köpte därefter 100 kr. till i biobränsle inför returen på samma PNR och nu 5 dagar senare så dök både poängen samt ytterligare ett steg in.
 
Bekräftar att det även funkade för mig. T&R biljett. Köpte biobränsle innan avgång på utresan och sedan någon dag innan hemresan igen. Resulterade i två steg för alla tre i bokningen! Mycket billiga baspoäng.
Snyggt. Behövde du avvakta på att stegen från ditresan räknats, innan du köpte returresan?

Jag har en T&R om några dagar och kommer ej ha utrymme för att invänta stegen innan hemresan.
 
Toppen