Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

lillemannen

Medlem
Jag är helt säker på att det hos mig krediterats baspoäng som jag kan använda.
Har du koll på ditt poängsaldo före och efter denna transaktion?
Det är ju lite intressant att se att den faktiskt bokförs som baspoäng och inte statuspoäng, så frågan är ju om ditt poängsaldo med poäng du kan använda också ökade med 5000 poäng. Jag vet att det står att det ska ge baspoäng på hemsidan, men jag hade förutsatt att det i realiteten bara skulle handla om statuspoäng.
Är också ganska säker på att det är baspoäng som kom in.
 
Har du koll på ditt poängsaldo före och efter denna transaktion?
Det är ju lite intressant att se att den faktiskt bokförs som baspoäng och inte statuspoäng, så frågan är ju om ditt poängsaldo med poäng du kan använda också ökade med 5000 poäng. Jag vet att det står att det ska ge baspoäng på hemsidan, men jag hade förutsatt att det i realiteten bara skulle handla om statuspoäng.
Det står på deras hemsida att det är baspoäng så då får vi hoppas att det stämmer...
Skärmavbild 2024-02-19 kl. 07.53.36.png
 

B79

Medlem
Jag fick 70 poäng idag för köp av presentkort på 100 kr hos Elcykelvaruhuset den 23:e januari, men conscious steget har inte trillat in än...
 

GIGADRAIN

Medlem
Måste säga att jag varit riktigt imponerad av hur väl ullbollarna har fungerat. Vår notoriskt otorkande torktumlare lämnar numera ifrån sig helt torra kläder efter avslutat program. Inte ett helt ovanligt problem heller, så ett mycket bra val till exempelvis julklappsspelet på kontoret eller liknande!
 
Toppen