Senaste nytt

Första resan i ”finklass”

Doctor-X

Medlem
Tack för en mycket välskriven och trevlig reserapport!

Som så många andra skrivit så glömmer man aldrig sin första resa i business, för mig var det SK935 CPH-SFO i SAS gamla kabin som uppgraderades från GO till Business för 3499kr via Optiontown (det var tider det!) - det var för övrigt den resan som ledde mig in i Eurobouns och poängvärlden.
 

Gus

Medlem
Fantastisk rapport! En av de bästa jag läst! :D Panama och Balboa-ölen är nice! Jag ska en snabbis till Panama i september så då ska jag dricka några Balboa.

Fanns det bara lax på Avianca-flighten? Jag flyger med dem på samma sträcka som du nästa månad. Jag gillar lax men den såg inte ut att serveras med någon sås.
 

Pyggme

Medlem
Vilken underbar rapport @Jawen! Otroligt häftig resa med alla små stopp och så dessutom det lilla flyget. Har åkt ett par såna i Karibien och det känns alltid lika häftigt faktiskt. Var bär det av nästa gång?
 

Jawen!

Medlem
Vilken underbar rapport @Jawen! Otroligt häftig resa med alla små stopp och så dessutom det lilla flyget. Har åkt ett par såna i Karibien och det känns alltid lika häftigt faktiskt. Var bär det av nästa gång?
Oj, ja det är en fråga det :)

Efter first-upplevelsen i somras så är poängsaldot inte på topp och ingen voucher har jag heller. Men drömmen är väl att ”turnera” lite i Asien med liknande upplägg:)

Dock har en helt annan typ av resa börjat uppta tankarna så smått. Och det är att ta en sväng till Svalbard och den tanken tilltalar mer och mer. Men vi får se vad som händer!

Några kul resor för egen del då?
 
Toppen