Wipe75's latest activity

  • W
    Wipe75 svarade i diskussionen Val av Hilton i Barcelona.
    Tack för input. Bägge Hilton har ju dessutom loungen vilket ju är ett plusvärde.
  • W
    Wipe75 skapade ny diskussion:
    Planerar för en resa till Barcelona i höst och tänkte bränna lite Hiltonpoäng för att få 5:e natten gratis. Är det någon som bott på...
  • W
    Hotell: Hilton Milano Datum: April 2026 x2 Bokat: Billigaste King Uppgradering: King Executive Deluxe Status: HHG Trots tillfälligt...
Toppen