Tåg till Penn 34th eller buss till Port Authority 8th avenue/42nd (biljett kan köpas på bussen) men så klart avhängigt antal personer, och bagage. Tycker det brukar flyta på hyggligt.
https://www.msn.com/sv-se/ekonomi/marknader/efter-sas-nu-kan-norwegian-st%C3%A5-p%C3%A5-tur/ar-AA1hJMZD?ocid=entnewsntp&pc=U531&cvid=6f5714d6dac9424a883436f86e98754c&ei=13
Som sagt en serie konsolideringar kan komma :)
Nej tomma rader/seat block i plus är nog snart ett minne blott :) Skönt så länge det varade i alla fall! El olönsamma linjer för den delen, ryker nog först. En del av de där bolagen kommer jag inte flyga med (Skyteam alliansen) på samma sätt som jag kryssat förbi Lynx flighter i ett halvår. Bara...
AF eller annan villkorad option gissar jag. Ja blir spännade tid framöver och utanför min kontroll så bara följa med :cool:utvecklingen. Polsk riksdag?
Tänker så också! Reviderat EB program för SAS flottan i ny allians, precis som flera redan befintliga gissar jag. I skandinaviska delen är Sverige stort och många resande som man vill bibehålla.
Nej vi lär bli varse! Dock har svårt att tro att Danmark inte har ngt att säga till om, likaså nya största ägaren. Har inte koll på hur AF/KLM mår ekonomiskt innan.
Nej det tror inte jag heller (AMEX), håller med!
Jag menar bara att det står överallt "storägare" men det är inte detsamma som majoritetsägare.... Om Danska SAS äger 30 och Castlelake 32 sitter de på 62 procent tillsammans. SAS Skandinaiven kanske måste hålla ett skandinaviskt anpassat koncept...