Har inte haft Telinet två gånger än men dem elbolag jag haft två gånger och fått poäng för två gånger har 12 månader frånvaro gällt för att vara ny kund. Funkat fint och ska testa telinet för andra gången om några månader.
Du drar för stora växlar när du försöker sälja in Deltas direktlinje ARN - JFK. Jag flyger hellre via Jeddah än att flyga den sämsta businesskabinen i hela Skyteam.
Haha otroligt. Så om jag och sambon vill till USA får vi åka via Jeddah med Saudia. Men två separata bokningar krävs med varsin voucher eftersom Saudia bara släpper en plats i business.
Otroooliga EuroBonus.
Har en resa till Las Vegas med utresa på söndag. ARN-LHR-LAS med först SAS och sedan Virgin.
Fråga till experterna: Bör jag checka in i SAS-appen eller i Virgin-appen? Tänker så att det blir rätt med APIS, som jag inte kunnat fylla i ännu.
Trodde inför uppstarten av CPH-SEA att det skulle bli en pålitlig rutt att hämta hem bonusbiljetter i stil med ORD eller IAD, men tillgången är fan låg, nästan i klass med SFO och LAX. Är det miljonär-koreaner som dammsuger upp SEA för mellanlandning eller är det bara en succérutt för SAS från...
Vad tror ni? Är detta facit på vilka platser jag bör välja med det som står till buds? Bara flugit Virgins business i deras a330-900neo. Detta är a350-1000
Precis detta. Löften om guld och gröna skogar inför och under bytet. Men sedan dess är Aron spårlöst försvunnen.
Hade man i stället lovat att det blir sämre hade min frustration varit exakt noll.
Jag har en bokning med Virgin ARN-LHR-LAS.
LHR-LAS lyfter 16.35 medan jag anländer på LHR kvällen innan, klockan 21.20.
Verkar som att jag är helt rökt vad gäller att hänga i Virgin Clubhouse hela dagen innan min flight va?
Behöver ju lämna flygplatsen för hotell. Och sedan återvända dagen...