Kanske en rent ut sagt korkad fråga, men kan kundtjänst få fram bonusresor som inte jag själv kan se via bokningsverktyget? Typ kombinerat SAS samt partners eller liknande.
Chauffören i vår uber till LAX häromdagen sa att Hollywood och Santa Monica var helt tomt på turister. Sen kan jag inte säga att jag märkte någon direkt skillnad från tidigare gånger jag varit där.
Har SAS kraftigt minskat på antalet bonusresor som släpps rent generellt? Kollar tex arn-lax ändra fram till juni 2026 och tycker det är väldigt få biljetter som går att boka.
Förlängd semester ju! Jag åker tillbaka hem den 10/7 vilket är om 14 dagar idag, så den verkar ju också lugn för min del. Sen hade jag inte blivit speciellt ledsen om jag fick stanna kvar i Kalifornien någon dag till…
Någon som använt appen senaste veckorna? Nyfiken kring huruvida det fortfarande är ett speed-hack eller om gemene man börjat få nys om detta vid det här laget och köerna börjar tjocka på sig.
Jag hade väl inte blivit helt förkrossad om jag någorlunda smidigt kan boka om min biljett om det skiter sig och få en extra dag i Kalifornien.. :cool:
Trist. Men fattar jag det rätt så är det inte 100% bekräftat att alla flyg ställs in de datum som Finnair går ut med på sin hemsida, utan man får reda på det någon dag innan om just ens flight ej blir av? Då lär dom ju inte vara så pigga på att boka om ens flight bara för att den initialt hade...