Då får man faktiskt kommunicera detta bättre:
"– SAS har de senaste åren satsat och investerat stort i våra egna SAS-lounger, bland annat på Arlanda, Oslo och Göteborgs flygplatser, och vi fortsätter att investera i SAS-lounger och fast track där flest av våra resenärer reser med oss. Vi...
Generellt så har jag inga problem med utvecklingen av hemma-loungerna. Men jag ser det, precis som SAS kommunicerade, i ljuset att försämringarna i loungeutbudet i övriga Europa som har försämrat mitt affärsresande enormt och faktiskt har fått mig att byta flygbolag när det är möjligt.
De gånger jag åker med familjen (2% av resorna) kan jag gärna avstå min rätt till prioboarding för hela familjen mot att det på de andra (98%) resorna ha en fugerande prioboarding
Jag antar att du jobbar på Scandic?
;)
Det som gjorde Scandic unikt för mig, och antagligen för många andra affärsresenärer i min situation var ju att vi kunde få poäng, och vouchers på våra stays. En USP som Scandic hade som i alla fall fick mig att se på Scandic-alternativ före alla andra. Nu...