De skrev at det var Brussel Airlines som hadde bestemt at klasse P ikke ga poeng i Eurobonus ( selv om billetten ikke var spesielt billig).
Dette stemmer ikke da det er SAS selv som har bestemt dette, noe de også innrømmet etterpå. Det kaller jeg bløff.
Hadde btw klasse P hele veien til Houston...
Det var mitt reisebyrå som booket reisen og Eurobonus-profil ligger inne hos dem.
Poenget er at når jeg etterlyste poeng i ettertid (var ikke klar over at klasse P i Business ikke ga poeng) så svarte SAS med en ren løgn. Det var grunnen til at jeg spurte Brussel Airlines om det samme.
Dette er...
Har spurt Brussel Airlines og de skylder på SAS. SAS skylder på Brussel Airlines.
Det betyr at en av dem bløffer, og det ser it til å være SAS etter at de ble presset litt på mail.
Nå er vel ikke akkurat informasjon SAS sin sterke side, men at de presenterer løgn er likevel et nytt lavmål.
Det...
Dersom du er Eurobonusmedlem, hold deg unna Brussel Airlines. 0 poeng i businesclass over Atlanteren er ganske spesielt.
Service og det hele på gjennomsnittet, men aldri mer!!
Sitter på SK4425 fra Tromsø til Oslo.
Prioritert boarding i Tromsø, men som vanlig ganske kaotisk når alle som ble stoppet ble stående i slusene. Blir kanskje bedre etter hvert. Gate personalet gjentok anmodning om Plus/Gold/Diamond flere ganger før almuen slapp til. Bra!
Vel om bord og i luften...
Synes det er blitt mye bedre etter hvert. Svært sjelden at crew spør om annet enn "Du er Diamond?" når vi ber om drikke. Finnes dessverre unntak. På en tur fra Kristiansand til Oslo nylig kom betalingsterminalen frem. Nevnte at jeg var EBD. Svar: "Jeg har ikke oversikt over slike detaljer". Det...
Kaos i dag da det kom snø på Gardermoen - flyplassen blir en stadig større parodi. Lang kø på ombooking etter som flyet til Oslo ble kansellert. Ble plukket ut av køen, booket om til annen routing med samme tidspunkt for ankomst til Nord Norge. Fikk endog oppgradering til Plus :)
Enkelte ganger...
Endelig fungerer det! Har vært EBD siden det nye nivået ble introdusert, men har vel ikke hatt så stor nytte av det. Har fått noe gratis drikke, enkelte ganger etter en diskusjon med CC, men ikke noe mer enn det.
De tre siste gangene jeg har vært om bord har CC kommet bort og spurt om jeg ville...
Utrolig positivt tilbud, men:
Den er dessverre nesten alltid overfylt.
Den ligger for lang unna sikkerhetskontrollen .
Som nevnt er tilbudet av mat svært begrenset. Hyggelig betjening kompenserer mye
Det ryktes vel at SAS jobber med en bedre løsning. Vi ser frem til det.
Business fra USA til CPH i april.
Betjeningen er hyggelig og gjør sitt aller beste, men dessverre er nok innredningen gått ut på dato for lenge siden. Det er kun Eurobonus Diamond som gjør at vi velger SAS fremfor andre og bedre alternativ