Jag misstänker att PKn på tisdag handlar om de 15-20st A330/350 som SAS tänker köpa in och en långlinje satsning.
(Det var därför jag postade infon i denna tråd)
Edit: Taget från artikeln
Kanske fel tråd..
Enligt SDS.se så sa Anko idag i Almedalen att det kommer stora nyheter på tisdag 30:e juni på en PK.
Låst artikel tyvärr.
https://www.sydsvenskan.se/skane/sas-vd-storsatsning-pa-kastrup-vantar/
Precis boardat plan till MUC från CPH med LH och hoppas komma dit innan midnatt. Dock har jag sett att bagagehandlarna kommit ut från sitt fackligamöte.
Hälsningar från min nya "hemma lounge " MUC SEN som börjar bli rätt fullbokad (torsdag eftermiddag).
Kommer hit igen på lördag och förväntar mig inte så mycket folk.
Fick träna upp mina gamla ryska språkfärdigheter igår kväll från militärtjänsten på Hilton MUC och visst finns de där.... :)...
Från sds.se (låst artikel).
https://www.sydsvenskan.se/sydsvenskan-direkt/?ifr-dir-postId=84c46f92-b36e-4b6d-9f1a-55ea1f0ef830
Dock bör Extrabladet vara öppen sida.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/koekaos-i-koebenhavns-lufthavn-uacceptable-ventetider/11197959