Jag har ändrat mitt lösenord redan utan att byta mail för barnens konton.
Men det hjälpte inte, kan bara logga in i appen.
Funkar fint att logga in på barnens konton.
Guldsupporten envisas med att jag skall byta epost på mitt konto eftersom att jag även har mina 2 barns eb-konton på samma mail.
Jag säger att jag inte vill och att de skall inaktivera min passkey.
Vad tycker ni ?
Ja, enda skillnaden var att jag fick flyga klm istället för air France.
Landade på Arlanda ungefär samma tid som jag skulle enligt ordinarie bokningen.
Misstänkte att jag inte har rätt till någon kompensation, men skadar ju aldrig fråga.
Jag var bokad på AF199 BKK-CDG och sedan vidare CDG-ARN med SK.
Var bokad i business samt plus.
AF199 blev försenad ut från BKK, de bokade om mig till KL via AMS för annars skulle jag inte hunnit med min anslutning CDG-ARN. Blev ombokad till business class.
Såklart glad att jag kom hem i tid...
Tack för informationen
Jag skall flyga BKK-CDG med AF A350 i business.
Har valt fönsterplats 4L i dagsläget.
Går inte att välja någon av bulkhead fönsterplatserna, endast de i mitten är tillgängliga.
Reser ensam.