Det var väl tur att man gjorde "miljon resan" i höstas, med två inresor på två dagar i USA (dessutom var jag bara där i 1 dag vid varje inresa) Misstänkt värre!
USA är ju trots allt ett fantastiskt resmål, men som sagts tidigare, det är ju helt galet dyrt där.
Prisnivån & att jag planerar...
Problemet är ju bara att dom senaste gångerna jag har ringt, varit telefonkö i flera timmar. Så det gäller att ha medvind så kundtjänst svarar.
Sist så bröts bara samtalet efter 1,5 h
Timmar i kö under flera dagar, till slut så ringer SAS upp utan att säga något (bara en massa bakgrundsljud) sedan vid nytt försök när SAS ringer upp, så talar jag med någon som precis gått ut SFI (med ej godkänt) där Svenskan således är så dålig att jag inte ens ställer frågor som kan hjälpa...
Hade lika kort tid kvar ,men valde att hoppa av Guld jakten.
*Det är en kraftig nedgradering med Skyteam.
*Försämning med Amex Elit kort
*Överskattade förmåner, res i C eller SAS+ och få i stort sett samma förmåner istället.
Gott folk, väntan är över!
Mellan hopp och förtvivlan sedan "the mother of milegerun" avslutades för lite mer än tre månader sedan så trillade miljonen till slut in :cool:
En resa som utöver poängen även gjordes för utmaningen, men även då man har blivit en riktig flygnörd tack vare detta...
Nu trillade den lilla skvätten VN poängen från november in i grevens tid.
Aldrig förr har så få poäng betytt så mycket, nu är det bara att vänta på att SAS går igenom allt :rolleyes:
En vecka kvar av månaden och förlängningen, varken registrering eller SAS "hemsida" fungerar.
Vad händer SAS? Skall ni förlänga en månad till, eller kanske dra till med några månader på en gång istället?
Det är fortfarande SAS hemsida som strular, enda skillnaden efter några månader, är att man kommer vidare till ett nytt steg, som fortfarande slutar med samma ilsket röda text: "ops ett fel inträffade"
Det bådar dessutom inte gott inför framtiden med Skyteam ifall partners inte är...
SAS
När skall ni ordna er hemsida? :mad:
Börjar bli patetiskt det här, tre månader sedan jag flög två flighter, som alltså fortfarande är helt omöjliga att på något sätt registrera.
Är tre månader en rimlig tid?
#SKIT
Jag är lång, och det hände inte en enda gång.
Sängen är dessutom bredare än hos många andra flygbolag.
Hade flugit runt dagligen i 10 dagar, väldigt sjuk, så jag kraschade och sov kanske av ren utmattning.
Ser fram emot att få prova Virgin igen.