mischadee's latest activity

  • mischadee
    mischadee reacted to Flyer722's post in the thread SAS Webshopping with Gilla Gilla.
    Hade bytt till nästa operatör.
  • mischadee
    mischadee reacted to raek's post in the thread SAS Webshopping with Gilla Gilla.
    Tecknade också Vimla, betalt 20 x 3 månader nu och fick poängen i veckan (3 månader blir det den 26/6). Borde vara safe att säga upp då?
  • mischadee
    mischadee svarade i diskussionen SAS Webshopping.
    Någon som har koll på Vimlaerbjudandet? Jag har nu betalat för tre månader. Är det okej att säga upp Vimla nu eller är det säkrast att...
Toppen