Senaste material av Mirakaz

  1. M

    SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

    Går inte att göra så. Jag provade och det gick inte. Kontaktade kundservice och de sa 1 steg per bokning oavsett antalet block SAF.
  2. M

    SAS friends and family mars 2026

    Ute nu!
  3. M

    Revolut

    Kostar det nåt att överföra peng till Revolut från SAS mc?
  4. M

    Hyrbil sas mastercard

    Hej, ska hyra bil i Sverige i några timmar. Har man försäkringar som är till användning om betalar med sas Mastercard premium?
  5. M

    SAS EuroBonus Lifetime Gold - nu efter 10 sammanhängande år som EuroBonus Gold

    Ok, när är det tänkt att eb och flying blue ska slås ihop?
  6. M

    Eurobonus Diamond-event 5/10/17 november (Oslo, Köpenhamn, Stockholm)

    Fattar jag rätt att LG GOLD kommer att finnas kvar och det är fortfarande möjligt att kvala efter 10 år?
  7. M

    Dubbla poäng på inrikesresor med SAS i augusti

    Är inte detta fel? Borde inte bonus ligga på 2x975?
  8. M

    Dubbla poäng på inrikesresor med SAS i augusti

    Framförallt verkar det som de på kundtjänst inte har vetskap om att kampanjen funnits.
  9. M

    Dubbla poäng på inrikesresor med SAS i augusti

    Hörde av mig till SAS. De har tydligen problem med detta. De skulle åtgärda mina poäng. Sen fick jag mail om att jag fått rätt antal poäng. Dvs 975/650 prr sträcka. SAS go bio. Ska vara det dubbla pga kampanj. Ringde de igen och tyckte att jag skulle maila in. Fortsättningen följer..
  10. M

    Dubbla poäng på inrikesresor med SAS i augusti

    Samma här. Reste idag. Inrikes Sverige,
  11. M

    AirFrance-KLM ökar ägandet markant i SAS

    Det har jag ifs inte gjort, men jag har svårt att tänka mig att KLM/AF mer eller mindre tar över SAS och låter allt vara som förr.
  12. M

    AirFrance-KLM ökar ägandet markant i SAS

    Med tanke på att jag satsar på ltg så är det jobbigt .
  13. M

    AirFrance-KLM ökar ägandet markant i SAS

    Fan, 7 år som guldmedlem spolad i toaletten.
  14. M

    Avboka Norwegian

    Exakt, betalade med kort. Ska kolla om de kan hjälpa. Annars blir det ARN. Riktigt oseriöst av norwegian. Kommer aldrig mer boka med dem.
Toppen