Instämmer med vad som sagts ovan. För egen del är största minuset att inga vettiga partnerawards finns för flygningar österut. Min stora fråga är va dsom hänt med det Transatlantiska JV. Är SAS nu en fullvärdig medlem ? Detta skulle ju vara en av de stora plussen när man bytte till sky.
Har just uptäckt en intressant sak på mina sidor. Jag var level 5 och då stod det 5000poäng till nästa level. När jag nått detta blev det level 4. Nu har jag total 7500 p intjänade. Nu står det att jag behöver 2500 för att bli "close friend" dvs nivå 3. Fantastiskt system , ju mer poäng ju...
SAS gold, matchat till lev 5 i Maj i år. Helts plötsligt, 1/9 ?, nere på level 4. Innan dess stod det att jag behövede få 5000 poäng för att komma till nästa level. Blev 7000 poäng och mycket riktigt 1 level, tyvärr åt fel håll.
Helt klart rör alla diskussioner om bättre med Star upp en massa känslor. För egen del upplever jag en stor försämring med SAS de senaste åren
- Upplever att antalet flyg från Göteborg minskat. Fortsätter SAS på det viset blir det tåg till CPH eller LH från GOT. (kanske subjektivt)
- En mycket...
Vilket underbart svar... Hade det inte gått att boka via wien hade det varit lika ddåligt. Men nu gick det att boka via Wien !! Allså mycket bättre med Star.
Fast det där stämmer på många ställen I södra Tyskland också tillbringat 10 år i Mannheim med mycket tid i Munchen. Det enda som saknas ovan var kejsarfamiljen. Har börjat mjukas upplite men i mindre byar i "BAVARIA" skulle jag inte vilja var utan cash. Lite n-bättre runt Mannhiem Minns...
Varför skulle dettta innebära en kvalitetshöjning på frukosten? Kan lova dig att det inte blivit en standardhöjning på Radisson. Bara ett sätt att smyghöja marginalen.
ar läst precis samma som du har bara väldigt svårt att tro på detta . För ett Frankst (lite Holland) bolag kommer alltid Paris vara nummer 1 och Amsterdam nummer 2. Politiska hinder il Holland kan snabbt förändras efter nästa val. När det gäller Stockholm spelar det ingen roll för mig som...
Enig med dig. Den största försämringen med alliancebytet för mig var antalet bonusbiljetter till sydostasien. Från ett bra utbud till mycket lite. Saknar också linjerna Kina. China Eastern är ok men efter 2-3 veckor kuskande runt i Kina vill man gärna flyga icke Kina på hemvägen.
Du glömmer en sak. Spelar ingen roll hur bra Eurobonus är om det inte släpps några platser hos andra skyteambolag. Enda argumentet varför en integration i Flying blue skulle vara bra.
För SAS skull hoppas jag att ni har rätt och jag fel. Den som lever får se. Personligen (allt mitt resande är till Asien) tycker jag att allt som hänt med SAS sista två åren är dåligt (förutom de nya Embraer planen. Ett mycket bekvämt flygplan).