Jo, eftersom jag i det här fallet hade nästan två månaders spend på kontot och glömt att reglera föregående månads räkning (som ju förföll flera dagar efter dubbelhelgen).
Hade dubbelhelgen legat tidigare i månaden hade det inte varit samma problem för mig åtminstone...
Varför är kampanjerna alltid i slutet av månaderna? :confused:
Gjorde en riktig rookiegrej den här gången och missade att dubbelkolla saldot inför helgen. Så tack vare maxat kort blev det ingenting alls den här gången...
Har du tjänat ihop till det så ska det inte vara några konstigheter. Men om man matchat till sig det (via Eurobonus t ex) så kan det vara värre.
Så här har det dock varit länge. Se exempelvis denna tråd.
Sixt har gödslat med sina Platinum-statusar och de betyder i vissa fall ingenting när det gäller uppgraderingar tyvärr. Men ändå värt att testa så klart.
Jag får inte till det alls här hemma. Lyckas lägga till ringen i mobilen utan problem men när jag ska synka den mot kortet (de 10 stegen) så verkar inte appen känna av ringen alls.
Jag har Android men min fru med iPhone har samma problem.
Thrifty är ju ett av Hertz varumärken. Har hyrt av dem vid Stockholm C några gånger - det har varit lite tristare bilar och sämre avbokningsregler (48 h) men klart billigast med lite framförhållning.
Hur kommer det sig att kreditkortet från Norwegian (Bank) inte ger Spenn i cashback?
Om man nu utlovar en ny och spännande värld så känns det ju märkligt att man inte ens inkluderat sitt "egna" kreditkort i detta? (Jag känner till att flygbolaget sålde sin del 2019 men de profilerar ju...
Har också fått mina poäng till slut!
Uppfattar att Hertz trots allt försökt att få det löst - SAS har trots flera mail till guldsupporten inte ens svarat.
Jag har varit i kontakt med Hertz - igen. De lovade att accelerera mitt ärende gentemot SAS - igen.
Väntar dock fortfarande på mina poäng för hyror innan sommaren...