Någon som fått detta löst via Amex? För min del händer inget och har inte tillgång till Guldsupport så famlar lite vilken väg jag ska ta in mot SAS, som tydligen kan lösa det enligt utfall från en del av er andra.
Vet inte om den ska vara här eller under kreditkort.
ungefär hälften av bolagets intäkter kommer från medlemmar som samlar poäng på allt från flygbiljetter till matkassar.
https://www.dagensps.se/weekend/resor/sa-tjanar-sas-och-de-globala-flygbolagen-pengar-pa-ditt-kreditkort/
Kan man boka från Arlanda men hoppa på i Köpenhamn? Förstår inte prissättningen? Så flyga ner från Arlanda till Köpenhamn och sen till Tokyo är billigare än om jag hoppar på samma flyg i Köpenhamn direkt?
Eftersom inget verkar "laga" sig själv i detta fick jag nu via chatten lagt ett eskalerat ärende på att få det löst. Tror lite på det, men hoppet är det sista som lämnar en.
Precis som beskrivet ovan kan man utröna mönstret nu. Även jag fick in min nivåpoäng över natten. Dock endast för juli.
Så fortfarande har inte junis poäng dykt upp som var förhoppningen detta månadsslut. Någon som haft samma problem med juni och fått sina i efterhand?