Pratade också med dem och det gick att lägga till SkyTeam feeders men inte SAS. Vet någon varför det är så här? Går det att komma runt detta på något sätt?
Hej, har fått en schedule change på en bonusresa i Business. Kan boka om till andra dagar genom "self-reaccomodation", men ser inget om vilken klass jag kommer bli inbokad i. Kommer det bli samma som bokad klass eller riskerar jag att hamna i Go?
Hej, försökte köpa en biljett via appen igår och betala med Swish. Betalningen gick igenom på Swish men inget hände i appen, så gjorde om det en gång och samma sak hände igen..
Till slut betalade jag med kort och då jag bokningen igenom. Men nu står jag med 2 dragningar på Swish som jag skulle...
Då jag förstod att man inte fick dela personliga rabattkoder här checkade jag av med Sejfas support om de hade någon allmän kod för 40% i 12 månader, och det fanns det: RABATT
Spännande att det nu med två arbetsdagar kvar till att de nya medlemsnivåerna ska träda i kraft fortfarande inte kommit någon information från SJ ang detta..
Just därför - det specificeras ingen stans hur resan ska varit betald (till skillnad från Folksam/Hedvig som explicit undantar bonusresor.) Om du vill stämma av, be att få prata med en människa i chatten på sidan så ger de snabba svar! :)