Som jag fick reda på av kundtjänsten måste man ringa in för att få krediteringar att räknas som betalningar till fakturan för de som har det nya systemet. Oklart om det kommer vara så hela tiden eller om det är något som åtgärdas med tiden. Detta fick jag reda på då jag fortfarande är på det...
I saldot så är den kategoriserad som övrigt. Nu är det idag jag har gjort betalning så antar att jag får vänta till nästa vecka för att se om något hänt i poängsektionen.