Konstigt. Hade liknande problem. När jag pratade med en handläggare så bad dem bara mig att skicka orderbekräftelsen på nytt och sen fick jag poängen manuellt inlagda.
Ingen lycka här heller. Mer än vecka sedan problemet uppstod för mig.
Märkte att det också uppstod problem för min fru att kunna köpa presentkort via eurobonushoppen trots att hon kunde logga in.
Fick du löst problemet genom att ringa? När jag kontaktade SAS via chatten så sa de bara att de är medvetna om problemet och att de jobbar på att lösa det. Jag får vänta tills det är åtgärdat.
Inte för mig, har inget betalkort kopplat till appen. Kör igång läs av regnr så får jag första steget ett felmeddelande om att jag inte har ett betalkort. Trycker sen kan hitta bilen, 10 sekunder senare kan jag välja presentkort i appen.
Fick inget vettigt svar från kundtjänst idag när jag frågade om vad som i gick i uppgraderingen. Enligt personen så innebar uppgradering enbart säten längre fram. Inte så förtjusande att uppgradera för att få en liknande stol men längre fram:rolleyes:
Hej, jag har uppgraderat från go light till sas plus för en resa inom europa och har förstått att baggageförmånen inte ändras. Men i appen så står det inget om att fast track, lounge och måltid på flyget ingår utan finns fortfarande som köpalternativ. Ville bara veta om de ingår nu när jag fått...