Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Latest activity
Register
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
IdleSwede
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste material av IdleSwede
Minskat resande till USA p.g.a. läget där?
ORD 15min från gate till Delta lounge i förrgår.
IdleSwede
Post #447
23 Mars 2026
Forum:
Resmål & visum
SAS EuroBonus Mileage Run (Nivåpoäng) tråd
Hmm jag som EBD fick 1750/ 1000 för samma resa förra månaden? *Edit du hade förmodligen Business Flex biljett.
IdleSwede
Post #3 970
7 Mars 2026
Forum:
SAS Group & EuroBonus
Någon som testat MPC appen för inresa till USA ?
Korrekt räcker att det är giltigt under vistelse.
IdleSwede
Post #399
28 Februari 2026
Forum:
Resmål & visum
Eurobonus julkalender 2025
Så tolkar jag det iaf.
IdleSwede
Post #378
3 Januari 2026
Forum:
SAS Group & EuroBonus
Eurobonus julkalender 2025
IdleSwede
Post #376
3 Januari 2026
Forum:
SAS Group & EuroBonus
Eurobonus julkalender 2024
I mitten av november?
IdleSwede
Post #326
20 November 2025
Forum:
SAS Group & EuroBonus
Eurobonus Diamond-event 5/10/17 november (Oslo, Köpenhamn, Stockholm)
Vore rätt snopet om det inte räknades.
IdleSwede
Post #203
17 November 2025
Forum:
SAS Group & EuroBonus
Friends and Family?
Någon bugg eller betalar man för att välja säte i C som Diamond idag? *Edit Inloggning hängde inte med.
IdleSwede
Post #47
11 November 2025
Forum:
SAS Group & EuroBonus
Betala räkningar med kreditkortet
4
IdleSwede
Post #1 807
14 Juni 2025
Forum:
Kreditkort
SAS poängkampanj 25% rabatt sommaren 2025
Kanon att man bokade i söndags..
IdleSwede
Post #7
13 Maj 2025
Forum:
SAS Group & EuroBonus
Hoppa av tidigare, Widerøe
https://www.businessclass.com/forum/threads/det-h%C3%A4r-med-att-skippa-sista-segmentet.36059/page-5#post-1082706
IdleSwede
Post #2
6 Maj 2025
Forum:
Övriga nordiska flygbolag
Eurobonus julkalender 2024
Precis samma för mig.
IdleSwede
Post #294
3 Maj 2025
Forum:
SAS Group & EuroBonus
Eurobonus julkalender 2024
Både dubbla bonus och nivåpoäng direkt vid landning förra veckan.
IdleSwede
Post #292
3 Maj 2025
Forum:
SAS Group & EuroBonus
Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion
Måste haft tur, Fick det på utresa i fredags och hem i måndags.
IdleSwede
Post #1 649
1 Maj 2025
Forum:
SAS Group & EuroBonus
Amex Points Plus - värt pengarna?
Har inte provat själv ännu men jag tolkar som att det ska gå. Låt oss veta när du gjort en överföring.
IdleSwede
Post #205
22 April 2025
Forum:
Kreditkort
IdleSwede
Toppen