Min kompis ringde precis Amex och fick då veta att hon får ta del av erbjudandet då restaurangen hon bokade(Riche) fanns på listan vid tiden för bokningen även om hon ska dit nästa vecka
Min kompis ringde precis Amex och fick då veta att hon får ta del av erbjudandet då restaurangen hon...
Fantastiskt roligt att följa eventet, tack för alla bilder och vi kanske ses i Abu Dubai igen haha.
Men jag håller med, jag brukar ju köra(tyvärr betalar jag med cash haha) alla 3 dagar och framförallt fredagen är väldigt chill med närhet till till förare och övriga personal, fick tom selfie...
Jag har haft samma problem av och till med smsen. Var i kontakt med Amex första gången det började krångla i början på året och trots att allt var korrekt så sa Kundservice(Centurion) att felet var på deras sida. Sen efter ett par veckor fungerade det igen för att börja krångla i början på...
Lite taskig attityd här av dig, kändes som ett mini-påhopp på mina vänner, framförallt då du inte har någon aning om hur/vad de förberett inför resan. Behöver komma ihåg att de allra flesta hänger inte här som vi gör och eller som några av oss(läs jag själv) har en reservplan på en reservplan ;)
Pratade precis med en kompis som är fast i Grekland, hemresa var ikväll med Apollo(SAS) om ca 2,5 timmar och det enda beskedet de fått av Apollo är att flyget är försenat(även om det är/var inställt från Arlanda)… De kollade med hotellet de bodde på för en extra natt men fullbokat! Lider...
Ah shit.. Jag gick nämligen in på SAS hemsida och skrev flightnumret som inte gick att hitta(för flyg som drabbas) och utgick ifrån att flyget går, vilket jag sa till vänner som ska flyga hem idag kl12.15 (på samma flight vi ska åka nästa vecka). Inte lång tid kvar nu till kl11
Måndags: Kommer till Pontus, killen vid incheckning till loungen säger att det är fullt och att han vill sätta oss i restaurangen, vi är 2 vuxna 1 barn. Jag säger då att vi kan sitta vid de höga borden då sonen gillar kolla på planen så vi väntar hellre.. Tar 10 min innan vi kommer in och det är...
Jag fick blankt nej hos SAS att lämna väskan kvällen innan på Arlanda, jag var inne i terminalen och fick först nej från killen vid fållan, pratade sedan med hans chef som också sa nej sedan även vid SAS Gold bag-drop som också sa nej.
Värt att notera att jag påpekade att SAS kundservice hade...
Så, nu är jag på Arlanda och jag kom in i terminal 5(inga vakter utanför) printade baggage-tag, ställde mig i kön för Self-drop OCH fick ett blankt nej till att lämna väskorna för flyget imorgon, frågade tom om jag köper en biljett till ikväll till en annan destination ikväll då sa personalen...