Har faktiskt inte sett någon fördel när jag reser att vara EBD. Sitter ibland så jag hör när kabinchefen rapporterar, och de enda de brukar utmärka är om de har en Pandion och var den personen sitter. Vad jag förstår så får de ingen info om EBD status alls, utan alla är Gold
Hem verkar det bli A332, och inte A340 som Norweigan hyrt tidigare. Nyare så kanske bättre?
Norwegian Long Haul (DU, Oslo Gardermoen) will lease an A330-200 from Portuguese ACMI specialist, Hi Fly (5K, Lisbon), for use on flights from Copenhagen Kastrup to New York JFK and Fort Lauderdale...
Är det någon som flugit med LOT för Norweigan? Flyger med Norweigan till FLL på lördag. Är bokad i premium och fått plats på rad 2, vilket ser ut som business lie flat. Hem är det dock Hi fly med deras A340 på rad 1, vilket ser ut som en gammal Emirates first class innan deras suites...
Vald...
Min resa är sas plus ut och business hem enligt appen men flyger plus båda sträckorna...verkar inte fungera riktigt som det ska :) hade ju varit trevligt om man var uppgraderad bara lite så där :)
Mindre än fyra C longhaul så är man SAS top customer?
Beror väl på hur många de har som gör detta? De kan säkert ganska enkelt titta på sitt nuvarande program och veta var nivån ska ligga.
Har priserna för OT gått upp den senaste tiden? Fick idag en bekräftad uppgradering på vårt flyg CPH-SFO på fredag. Signade upp för den i februari och betalade 320 EUR
Nu gick jag in och tänkte signa upp för hemresan SFO-CPH den 4 maj också. Då har priset gått upp till 579 EUR....
Finns fortfarande resor för den som vill chansa. För oss blir det för många byten så vi bestämde oss för att strunta i det.
Ex (fanns när jag postade detta):
1-14 feb, 2014
12-31 dec, 2013
12 dec, 2013 - 11 jan, 2014
Ser ut som United stolen som jag tycker är riktigt bra, om än lite mjuk. Gamla KLM stolen är också ok för en non-lieflat, och som bolag tycker jag de levererar bättre än SAS i alla fall i Business. Har några porslinshus här hemma - nice touch!