Nu ringde en agent från SAS upp och beklaga det som inträffade men kunde inte erbjuda platser på flyget som blivit borttaget 2 gånger så jag håller kvar min separata bokning istället.
Bokningen skulle också skickas för att räkna om skatter och poäng nu iaf.
Nu har poäng platser kommit tillbaka på flyget som SAS har misslyckats att boka 2 gånger. Gissar att det är lika stor chans att de lyckas en tredje gång, så nu när jag har återbetalningsbara biljetter på samma, vad är bästa sättet att göra en ny bokning för poäng?
Boka en poängresa på det...
Hade en ombokning som gjordes i måndags, i torsdags efter lunch togs den bort för att kortet hade nekats, det måste blivit några fel siffror över telefon.
Så ringde igen torsdags em för att försöka igen och väntar på den nu.
Skatter ska räknas om, men när jag råkade ut för samma problem blev jag bara hänvisad till någon annan och ingen ville hjälpa till. Men hoppas det går bättre för dig. Sedan bokade jag av den.
Suck, så enkelt telefonsupporten tar det ett tag att få tillbaka voucher och poäng när det är en skyteamresa...
Det var bättre förr då kom det omedelbart.
Amexet får nog avslutas, jag kommer inte orka hålla på att strula såhär.
Hela bokningen verkar vara trasig.
Jag var tvungen att avboka nu p.g.a. förhinder, men inga poäng eller voucher har kommit tillbaka och bekräftelsemejlet hade bara en sträcka...
Bokade denna i januari men strider fortfarande med SAS om att de tagit fel betalt och poäng. Antingen tystnad eller bara slussad vidare.
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SAS, virgin, delta
Kabinklass: C
Avreseort: ARN
Destination: YYZ
Enkelresa eller Tur&retur: ToR
Antal poäng (per person)...
Nu tror jag jag vet vad som blev fel här.
När de la till feeder-flights, arn-lhr och omvänt, så har de dragit 30 000 poäng också, så på något sätt har de tagit betalt för detta som en ny bokning men lagt till på den existerande och det är väl därför skatterna inte har räknats om heller. :(